風繼續吹,韻繼續押

昨日從滑雪場駕駛回家時,聽到風繼續吹叫聽眾按他們的行業/背景想出多些"我要做好呢份工"的口號。
 
聽到好幾個有趣的,分享一下:
 
家庭主婦:我要控制我老公!
 
媽咪級人馬:我要湊大個塞舊窿!
 
供樓人士:我要還哂我D loan!/我間屋要自己own!
 
MTO(Ministry of Transportation of Ontario)代表:我要填哂401D窿!
 
小朋友:我要讀得好輕鬆!
 
最後,我要自創一些:
 
作為結他友一名:我要勁過林一峰!
 
代表各單身女士:我要搵到我隻公!
Leave a Reply

